29 Haziran 2010 Salı

SAÇ GÜZELİ YARIŞMASININ KAZANANLARI...

Arkadaşlar burdan bir yarışmadan bahsetmiştim sizlere. Takip etmek istedim sonuçlarını ve ön elemelerinide duyurmuştum. Şimdide bir baktım sonuçları açıklanmış. Kazananlar ve ödülleri de çok güzelmiş sizlerede açıklamak istedim. :)

Kazananlar;






1.Hümeyra Aydoğdu / İSTANBUL

Ödülü: Tints of Nature’dan Paris Seyahati ve Tints of Nature’dan Bir Yıllık Saç Bakımı





2.Aslı Tamtürk / İZMİR Portax Güzeli

Ödülü: Tints of Nature’dan Bir Yıllık Saç Bakımı, Portax’dan İki Kişilik Antalya Tatili, Portax’dan İki Kişilik Sevgililer Günü Yemeği, Portax’dan İki Kişilik İftar Yemeği





3.Öznur Mezgil

Ödülü: Tints of Nature’dan Bir Yıllık Saç Bakımı

Saçlarıma güvenseydim bende katılmak isterdim. Güzel ödüller kazanmışlar. Ben kazananları tebrik ediyorum. Gerçekten güzelmi saçları hepsinin :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder